lørdag 10. januar 2009
onsdag 7. januar 2009
lørdag 3. januar 2009
Leter etter ord
Jeg vurderer å begynne å blogge igjen. Denne bloggen ble opprettet som bildeblogg bare fordi den fine nye telefonen min hadde en funksjon som gjorde det. Den gamle bloggen kokte litt bort pga problemer med spam og diverse annet, så kanskje jeg skal begynne å skrive litt i denne?
Det er litt skummelt å skrive igjen. Jeg har mistet ordene mine litt. Før hadde jeg alltid mange ord når jeg ikke hadde fotfeste. Så fikk jeg fotfeste og mistet ordene, og nå har jeg ingen av delene. Kanskje jeg finner igjen begge deler hvis jeg bare begynner å skrive? Jeg har alltid vært så forelsket i ordene at jeg ikke har forstått bildespråket, men siden jeg likevel famler rundt etter ordene har jeg lyst til å leke litt med bilder også.
Så da blir det kanskje blogg.
Det er litt skummelt å skrive igjen. Jeg har mistet ordene mine litt. Før hadde jeg alltid mange ord når jeg ikke hadde fotfeste. Så fikk jeg fotfeste og mistet ordene, og nå har jeg ingen av delene. Kanskje jeg finner igjen begge deler hvis jeg bare begynner å skrive? Jeg har alltid vært så forelsket i ordene at jeg ikke har forstått bildespråket, men siden jeg likevel famler rundt etter ordene har jeg lyst til å leke litt med bilder også.
Så da blir det kanskje blogg.
søndag 7. desember 2008
Abonner på:
Innlegg (Atom)








