lørdag 3. januar 2009

Leter etter ord

Jeg vurderer å begynne å blogge igjen. Denne bloggen ble opprettet som bildeblogg bare fordi den fine nye telefonen min hadde en funksjon som gjorde det. Den gamle bloggen kokte litt bort pga problemer med spam og diverse annet, så kanskje jeg skal begynne å skrive litt i denne?

Det er litt skummelt å skrive igjen. Jeg har mistet ordene mine litt. Før hadde jeg alltid mange ord når jeg ikke hadde fotfeste. Så fikk jeg fotfeste og mistet ordene, og nå har jeg ingen av delene. Kanskje jeg finner igjen begge deler hvis jeg bare begynner å skrive? Jeg har alltid vært så forelsket i ordene at jeg ikke har forstått bildespråket, men siden jeg likevel famler rundt etter ordene har jeg lyst til å leke litt med bilder også.

Så da blir det kanskje blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar